Zařízení Penguin Box hlásí neplatný PIN
- ujistěte se, že jste u správného zařízení Penguin Box (v SMS s PINem jste obdrželi i lokaci Penguin Boxu pro vložení)
- zkontrolujte, zda jste zadali unikátní PIN z SMSky správně
- pokud je vše správně, připravte si číslo zásilky a kontaktujte zákaznickou podporu na čísle: +420 702 00 13 14 a ideálně také e-mailem, aby byl Váš požadavek zaznamenán písemně
Zařízení Penguin Box je mimo provoz
- pokud obrazovka nesvítí zkuste po ní několikrát poklepat, zařízení se probouzí dotekem
- pokud na obrazovce svítí hláška o probíhající aktualizaci nebo obdobně, zkuste chvíli počkat
- pokud výše uvedené nepomohlo v takovém případě prosím kontaktujte zákaznickou podporu telefonicky na čísle: +420 702 00 13 14 a ideálně také e-mailem, aby byl Váš požadavek zaznamenán písemně
Otevřela se nesprávná schránka
- číslo schránky nesedí s číslem v SMS, nebo je ve schránce jiný balíček
- v takovém případě prosím nevkládejte Váš balíček do schránky a neprodleně kontaktujte zákaznickou podporu telefonicky na čísle: +420 702 00 13 14 a ideálně také e-mailem, aby byl Váš požadavek zaznamenán písemně
Pro uplatňování reklamace je důležité, abyste mohli Váš nárok prokázat. Doporučujeme zákazníkům, aby si pořídili dostatečnou fotografickou dokumentaci případu. Takto pořízené fotografie lze přiložit k formuláři a může to výrazně urychlit celý proces reklamace.
Zpět