Reklamace a řešení problémů

Schránka se mi neotevřela, nebo je zařízení mimo provoz?

Zařízení Penguin Box hlásí neplatný PIN

  • ujistěte se, že jste u správného zařízení Penguin Box (v SMS s PINem jste obdrželi i lokaci Penguin Boxu pro vložení)
  • zkontrolujte, zda jste zadali unikátní PIN z SMSky správně
  • pokud je vše správně, připravte si číslo zásilky a kontaktujte zákaznickou podporu na čísle: +420 702 00 13 14 a ideálně také e-mailem, aby byl Váš požadavek zaznamenán písemně


Zařízení Penguin Box je mimo provoz 

  • pokud obrazovka nesvítí zkuste po ní několikrát poklepat, zařízení se probouzí dotekem
  • pokud na obrazovce svítí hláška o probíhající aktualizaci nebo obdobně, zkuste chvíli počkat
  • pokud výše uvedené nepomohlo v takovém případě prosím kontaktujte zákaznickou podporu telefonicky na čísle: +420 702 00 13 14 a ideálně také e-mailem, aby byl Váš požadavek zaznamenán písemně


Otevřela se nesprávná schránka 

  • číslo schránky nesedí s číslem v SMS, nebo je ve schránce jiný balíček
  • v takovém případě prosím nevkládejte Váš balíček do schránky a neprodleně kontaktujte zákaznickou podporu telefonicky na čísle: +420 702 00 13 14 a ideálně také e-mailem, aby byl Váš požadavek zaznamenán písemně
     

Pro uplatňování reklamace je důležité, abyste mohli Váš nárok prokázat. Doporučujeme zákazníkům, aby si pořídili dostatečnou fotografickou dokumentaci případu. Takto pořízené fotografie lze přiložit k formuláři a může to výrazně urychlit celý proces reklamace.

Zpět